Consultanță

consiliere

O sesiune de consultanță începe cu ascultarea atentă

Într-o sesiune de consultanță este nevoie de cel puțin doi participanți activi: consilierul de încredere mai întâi ascultă cu atenție descrierea situației și a tuturor circumstanțelor și detaliilor asupra cărora este chemat să se pronunțe.

Participarea activă la conversație este manifestată de consultant prin întrebări relevante, menite să vă ajute să descoperiți puncte de vedere diferite, abordări inedite și resurse ascunse, care pot avea efecte pozitive pentru a echilibra situația specifică în care vă aflați.

Poate că aveți deja un consultant de încredere pentru investiții și servicii financiare, un contabil, un avocat, un medic și un mecanic auto, toți capabili și înzestrați pentru a livra rezultatele pe care le doriți, poate chiar depășindu-vă așteptările și câștigându-vă ca partener pe termen lung.

Când aveți nevoie de consultanță, de o opinie independentă, de o abordare holistică, din exteriorul afacerii dumneavoastră, poate chiar din afara industriei în care activați, apelați la Trusteos. Veți beneficia de o evaluare inițială gratuită, care vă va pune la dispoziție o perspectivă inedită asupra șanselor de succes estimate privind implicarea noastră în proiectul dumneavoastră.

Consultantul dumneavoastră de încredere vă spune adevărul

Trusteos se implică numai în situațiile cuprinse în aria de expertiză a consultanților noștri: comunicare eficientă, negociere, marketing, vânzări, carieră, protecția datelor personale și training în aceste domenii specifice de activitate. Doar partenerii selectați vor beneficia de servicii de consultanță, în strictă corelare cu rata de succes estimată, cu durata și impactul proiectului asupra resurselor și mediului.

Principalele beneficii de care se bucură clienții Trusteos:

  • Îmbunătățirea conversiei în vânzări (inclusiv consiliere pentru SEO);
  • Creșterea eficienței campaniilor de marketing (150% în primele 3 săptămâni);
  • Optimizarea performanțelor pentru echipa de vânzări (indicatori măsurabili);
  • Multiplicarea căilor de atragere pentru lead-uri noi (între 9 și 27 de surse noi, în primele 30 de zile);
  • Consolidarea și prelungirea relațiilor profitabile cu clienții existenți.

Dezvoltarea afacerii este un obiectiv mai ușor de atins cu sprijinul specialiștilor, care contribuie la evitarea unor greșeli, inerente lipsei de experiență, de cunoștințe sau de timp dedicat implementării temeinice, atente și complete a celor mai potrivite strategii de vânzări. Contactați-ne chiar acum, pentru o expertiză gratuită!